29 Ağustos 2015 Cumartesi

istanbul evden eve sigortalı

istanbul evden eve sigortalı

Balıkesir'in Edremit  evden eve sigortalı ilçesi Yaylaönü Mahallesi'nde yakalanan 15 santimetrelik örümcek, görenleri korkuttu.Edremit'in Yaylaönü Mahallesi'nde oturan memur #istanbulevdenevetaşımacılık  emeklisi, 55 yaşındaki Mehmet Gizli, örümceğin ayaklarıyla birlikte yaklaşık 15 santimetre büyüklüğünde olmasının dikkatini çektiğini söyledi. Evinin bahçesinde son sigortalı taşımacılık şirketleri bir hafta içinde aynı türden iki örümceği öldürdüğünü, sonuncusunu da canlı olarak yakaladığını anlatan Gizli, şöyle dedi:

"Daha önce  gaziantep evden eve taşımacılık hiç görmediğim bu büyük öremcekler bahçemde çoğalmaya başlayınca internetten araştırma yaptım. Bu türün
halk arasında 'Et yiyen örümcek' ya da 'Sarı Ömer' diye bilindiğini, insan yaralanmalarına ve et döküntülerine neden olduğunu öğrenince korktum. Bu üçüncüyü sağ olarak yakalayıp cam kavanoza koydum ve asansörlü taşıma şirketleri İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü'ne götürdüm. Yetkililer örümceği incelediler, bu bölgede bu türe ilk kez rastladıklarını söylediler. Bana bir tarım ilacı yazıp, bölgeyi bununla ilaçlamamı önerdiler. Oysa bu tür durumlarda ilaçlamayı devletin yapması ya istanbul evden eve sigortalı  da yöre insanına ilaç dağıtılması gerektiğini düşünüyorum. Allah'tan çocuklardan önce fark ettim. Ya çocuklarım, eşim benden önce görüp örümceğe dokunsalardı. Düşünmesi bile korkunç."
http://istanbulevdeevenakliyat.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder